هتل 5 ستاره روسیه
نوشته شده توسط : سیمین

هتل رادیسون رویال سنت پترزبورگ روسیه

یکی از هتل های شیک و مدرن روسیه هتل 5 ستاره رادیسون رویال سنت پترزبورگ روسیه است که در شهر سنت پترزبورگروسیه است. هتل رادیسون رویال سنت پترزبورگ روسیه دارای اتاق های زیبا و مدرن با امکانات عالی و نمایی بسیار زیبا مخصوص مسافران تور روسیه می باشد. از امکانات تفریحی و آبی این هتل می توان گفت سونا, ماساژ, استخر, سالن بدن سازی و ... برای مسافران تور روسیه می باشد. رستوران این هتل دارای تنوع زیادی از غذاهای مختلف می باشد. این هتل دارای باری ویژه در اختیار مسافران تور روسیه جهت انواع دسر ها و نوشینی ها می باشد. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.  

امکانات هتل رادیسون رویال سنت پترزبورگ روسیه:

خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، بسته های نهار ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ،خدمات تهیه بلیط ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ،گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه برای مسافران تور روسیه، تهویه ، بار, رستوران, سالن بدن سازی, سالن جلسه و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه است که در در نزدیکی خیابان نوسکی پراسکیت قرار گرفته است و مسافران تور روسیه می توانند به راحتی به تاتر مارنیسکی، گالری ارمیتاژ و دیگر آثار هنری بروند. این هتل دارای ۲۱۱ اتاق مجلل با دکوراسیون بسیار شیک ، با تزئینات زیبا ،سنتی و کف آن پارکت چوبی و حمامشان مرمرین می باشد. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه در سال ۱۹۱۲ افتتاح شده است، قبل از انقلاب اکتبر یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر بوده و این روزها هم به وسیله بازسازی‌هایی که داشته شکوه سابق خود را به دست آورده است. در سال ۲۰۰۷ این هتل به عنوان رمانتیک‌ترین هتل جهان در فهرست فوربس قرار گرفت. مسافران تور روسیه می‌توانید در حالی که روی مبل اتاق هتل هستند از منظره زیبای گنبد طلایی کلیسای جامع سنت اسحاق لذت ببرید. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه برای مسافرانتور روسیه یک چشمء آب معدنی بسیار شیک همراه با خدمات مساژ و زیبایی فرهم کرده است.

امکانات هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه:

سالن ورزشی ، مرکز تجاری ، اینترنت WiFi در سراسر هتل، کازینو مخصوص مسافران تور روسیه، کلوپ شبانه ، یک بار آرت دکو و رستورانی با غذاهای بین المللی, رستوران دیویدوف با غذاهای روسی, موسیقی زنده, کافی شاپ و.... که این هتل در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه است. هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه دارای طراحی و معماری بسیار زیبا و شیک با خدمات عالی که در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهند می باشد. یکی از خصوصیات این هتل از اتاق های ویژه معلولین و اتاق های بدون سیگار و بدون حساسیت است که هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه در اختیار مسافرین تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه:

رستوران با منوی ترکیبی, بوفه,  اتاق معلولین, اتاق بدون سیگار مخصوص مسافران تور روسیه, اینترنت, استخر, کافی شاپ و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

 تور روسیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور روسیه تیر 95 

 تور روسیه مرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره روسیه,بهترین هتل های روسیه,هتل های خوب روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: